Welkom op mijn Reislog!

Het gaat bijna beginnen!!

De laatste voorbereidingen in Nederland incl Kerst en Oud & Nieuw en dan op naar Buenos Aires!

Hoe het daarna verder gaat weet ik niet, maar middels deze log houd ik jullie daar graag van op de hoogte....

Groet!

Adel

PPPPrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaauuuuuuuwwwwww!!!!!

Op zn Spaans is het trouwens Prauwio! Alvast een kleine tip!

Have fun en we blijven je volgen!

Gr Adel

Marcel

Schrijf maar leuke verhalen dan krijg je zeker een reactie!
Heel veel plezier!

Dennis Choy

Hoi Wouter, jammer dat ik geen afscheid meer heb kunnen nemen. Ik wens je heel veel plezier toe en dat je een onvergetelijke ervaring op mag gaan doen. En vooral genieten hé!

René

Kijk goed uit, in die landen nemen ze het niet 'nauw'. Toch wens ik je veel plezier toe.

Berry

Lucky Bastardo! Muchos plezieros in elk geval.

Floor

Hoi Wouter,
was het nog gezellig in de kneus?
Wat gezellig dat jullie kwamen eten gisteren! ik ga zeker je avontuur volgen via je site!
heel veel plezier maak er een vette reis van en een fijne vlucht donderedag!

groetjes de serveerster van lokaal de reunie

Erik

Hé Wouter, nog 1 nachtje slapen en dan is het zover! Heb je je ticket en paspoort alweer gevonden :-) Ik wens je een goede reis en vooral veel plezier. Ik ga je zeker volgen. Adios!

Robert

Koekoek!!

Leus

Wout!!!! Ik wens je een fantastische tijd toe en ik word graag (ongecensureerd) op de hoogte gehouden! ;) Adios amigo!

Rene

Wouter, goed door de douane gekomen? De controle was zker wel 'streng en grondig'.
Graag verneem ik enige teken van leven!

Pa

Hoi Wouter,
Morgen ben je al een week weg. We zijn allemaal erg benieuwd hoe het gaat en wachten op je reactie!
Groetjes !

Sjoerd & Claire

PRAUWIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe eindelijk een teken van leven;-) we maakten ons al een beetje zorgen!
Maar zo te lezen heb je het al erg naar je zin! Leuk verhaal om te lezen! en goed dat je je spaans oppakt!
veel plezier nog! Wij ook...

x Sjoerd en Claire

Kamal

Dag kerel,

Alles wel daarzo! Geniet ervan en we zien de foto's wel voorbij komen!

Gr

Kamal